top of page
לוגו StraDerm, חזרה לעמוד הבית

מדיניות המשלוח

מהי עלות המשלוח?

המשלוח חינם בכל הזמנה מעל 900 ₪.

הזמנות בסכום של עד 900₪ יחויבו בדמי משלוח בסכום של 40 ₪.

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה?

זמן האספקה הוא עד 3 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי-שבת, חגי ומועדי ישראל).

כל הזמנה שתיקלט במערכת אחרי השעה 12:00, תטופל החל מיום העסקים הבא שייספר כיום העסקים הראשון. במקרים של עומס מיוחד בחברת המשלוחים (כתוצאה מכוח עליון, מלחמה, חגים וכיוצ"ב) ייתכן עיכוב של 1-5 ימי עסקים בזמני האספקה.

לאלו אזורים אנו מספקים משלוחים?

אנו מספקים הזמנות לכל רחבי מדינת ישראל - לערים ולישובים. משלוחים לאזורים מרוחקים עשויים להתעכב במספר ימים נוספים. במידה ולא ניתן לבצע משלוח לאזור מסוים, נחזור אליכם בהתקשרות ונמצא פתרון מתאים.

איסוף עצמי מנקודות איסוף: ללא עלות נוספת ועד 7 ימי עסקים.

מדיניות החזרות וביטולים

החזרה בהתאם לחוק הגנת הצרכן: ניתן להחזיר מוצרים באריזה סגורה עד 14 יום מקבלת המוצר ולקבל החזר כספי מלא בכפוף לניכוי של 5% מערך ההזמנה או 100 ₪ - הנמוך מביניהם. המוצר חייב להיות באריזתו המקורית הסגורה, ללא סימני שימוש או פתיחה.

מוצרים מקצועיים: ניתן להחזיר מוצרים מקצועיים באריזה סגורה עד 14 יום ולקבל החזר כספי מלא בכפוף לתנאי החוק - ניכוי של 5% מערך ההזמנה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.

מוצרי מתנה: לא ניתן לבצע החלפה או לקבל החזר כספי עבור פריטים שהוענקו ללא תשלום.

זמני זיכוי: תהליך הזיכוי יושלם תוך 25 ימי עסקים ממועד פתיחת הפנייה על ידי הלקוח, כולל במקרים של ביטול הזמנה או תשלום בכרטיס דיירקט.

מדיניות החלפות

החלפת מוצרים: ניתן להחליף מוצר אך ורק אם הוא באריזה המקורית סגורה לא מאוחר יותר מ- 14 יום מתאריך הרכישה.

הלקוח ישלם רק עבור עלות המשלוח.

מוצרים מקצועיים: ניתן להחליף מוצרים מקצועיים באריזה סגורה עד 14 יום.

מוצרי מתנה: לא ניתן לבצע החלפה עבור מוצרים שלא שולמה עבורם תמורה כספית.

לקבלת ייעוץ וסיוע בנושא הזמנות, החלפות והחזרות - צרו איתנו קשר.

החברה שומרת על זכותה לעדכן את מדיניות המשלוחים, החלפות והחזרות בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי עבור הזמנות חדשות.

bottom of page