מדיניות המשלוח
מהי עלות המשלוח?
המשלוח חינם בכל הזמנה מעל 900 ₪.
הזמנות בסכום של עד 900₪ יחויבו בדמי משלוח בסכום של 40 ₪.
תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה?
זמן האספקה הוא עד 3 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי-שבת, חגי ומועדי ישראל).
כל הזמנה שתיקלט במערכת אחרי השעה 12:00, תטופל החל מיום העסקים הבא שייספר כיום העסקים הראשון. במקרים של עומס מיוחד בחברת המשלוחים (כתוצאה מכוח עליון, מלחמה, חגים וכיוצ"ב) ייתכן עיכוב של 1-5 ימי עסקים בזמני האספקה.
לאלו אזורים אנו מספקים משלוחים?
אנו מספקים הזמנות לכל רחבי מדינת ישראל - לערים ולישובים. משלוחים לאזורים מרוחקים עשויים להתעכב במספר ימים נוספים. במידה ולא ניתן לבצע משלוח לאזור מסוים, נחזור אליכם בהתקשרות ונמצא פתרון מתאים.
איסוף עצמי מנקודות איסוף: ללא עלות נוספת ועד 7 ימי עסקים.
מדיניות החזרות וביטולים
החזרה בהתאם לחוק הגנת הצרכן: ניתן להחזיר מוצרים באריזה סגורה עד 14 יום מקבלת המוצר ולקבל החזר כספי מלא בכפוף לניכוי של 5% מערך ההזמנה או 100 ₪ - הנמוך מביניהם. המוצר חייב להיות באריזתו המקורית הסגורה, ללא סימני שימוש או פתיחה.
מוצרים מקצועיים: ניתן להחזיר מוצרים מקצועיים באריזה סגורה עד 14 יום ולקבל החזר כספי מלא בכפוף לתנאי החוק - ניכוי של 5% מערך ההזמנה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
מוצרי מתנה: לא ניתן לבצע החלפה או לקבל החזר כספי עבור פריטים שהוענקו ללא תשלום.
זמני זיכוי: תהליך הזיכוי יושלם תוך 25 ימי עסקים ממועד פתיחת הפנייה על ידי הלקוח, כולל במקרים של ביטול הזמנה או תשלום בכרטיס דיירקט.
מדיניות החלפות
החלפת מוצרים: ניתן להחליף מוצר אך ורק אם הוא באריזה המקורית סגורה לא מאוחר יותר מ- 14 יום מתאריך הרכישה.
הלקוח ישלם רק עבור עלות המשלוח.
מוצרים מקצועיים: ניתן להחליף מוצרים מקצועיים באריזה סגורה עד 14 יום.
מוצרי מתנה: לא ניתן לבצע החלפה עבור מוצרים שלא שולמה עבורם תמורה כספית.
לקבלת ייעוץ וסיוע בנושא הזמנות, החלפות והחזרות - צרו איתנו קשר.
החברה שומרת על זכותה לעדכן את מדיניות המשלוחים, החלפות והחזרות בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי עבור הזמנות חדשות.

